Русите планираат да произведуваат 500.000 автомобили Лада годишно
Европските санкции кон Русија би можеле да предизвикаат сериозни проблеми за локалната автомобилска индустрија, но Лада се надева на закрепнување благодарение на лансирањето на новите модели планирани за иднината и новата цел која вклучува производство на 500.000 возила годишно.
АвтоВАЗ, сопственик на марката Лада, сега е ослободен од влијанието на Групацијата Рено откако француската компанија ги продаде своите руски средства на државата – барем засега.
Набргу по руската инвазија на Украина, проблемите со снабдувањето предизвикани од санкциите ја принудија Лада да произведува и продава „соголени“ возила без ABS, воздушни перничиња и климатизација. Сепак, рускиот производител на автомобили не се откажува и има нов план за преструктуирање на бизнисот.
Максим Соколов, поранешен министер за транспорт на Русија и актуелен претседател и извршен директор на АвтоВАЗ, откри дека предлозите за нови модели на Лада ќе бидат претставени пред одборот овој месец.
Како што објави Automotive News Europe, за време на неговиот говор на економскиот форум, Соколов рече:
„Откако претходните акционери на Renault си заминаа во мај, компанијата беше без работа повеќе од два месеци… но успеавме да воспоставиме нови производни синџири и логистика и да обезбедиме снабдување со компоненти за производство на основни модели“.
Под претходна сопственост, Lada требаше да претстави нови модели базирани на механичката платформа CMF, кои ќе бидат споделени со брендот Dacia.
Сепак, без пристап до компонентите од алијансата Renault-Mitsubishi-Nissan, Lada би можела да се потпре на користење на постари платформи и мотори за своите нови модели.
Ова не е проблем за рускиот пазар, бидејќи европските регулативи за емисии и безбедност во моментов не важат таму. Интересно е тоа што Lada работи и на својот прв електричен автомобил, навестен од концептот e-Largus, базиран на електрифицираната B0 база на Renault Group.
Новата цел на производство е 500.000 единици годишно, од кои повеќето ќе се произведуваат во фабриката во Тољати, која моментално вработува 42.000 работници.
Ова е поскромна цел од претходните поставени од Рено, вложувајќи милијарди во таа фабрика.
Во август, АвтоВАЗ го пресели производството на Лада Веста од Ижевск во Толјати, притоа нудејќи им на своите работници пакети за доброволно напуштање на компанијата.
Рускиот автомобилски пазар доби удар оваа година, со продажбата на нови автомобили во јули намалена за речиси 75 отсто од 2021 година. Ситуацијата беше подобра во август, иако вкупниот број остана за 62 отсто помал од минатата година, наведува Европската бизнис асоцијација (АЕБ).