Германските универзитети сè повеќе пријавуваат активности на сомнителни студентски исламски групи кои ги користат универзитетските простори и ресурси за активности водени од шеријатските правила, вклучувајќи строга родова сегрегација и гостувања на салафистички говорници.
Најпознатиот случај доаѓа од светски познатата берлинска клиника „Шарите“, каде што на исламистичката студентска група „МедИслам Колектив“ ѝ беше забрането да одржува какви било активности на кампусот. Причината е што предавањата се одржувале во салите на клиниката со строга одвоеност на мажи и жени, пишува БИЛД.
Групата тврди дека разделбата не била задолжителна и покрена петиција против универзитетската администрација, обвинувајќи ја за „антимуслимански расизам“ и „структурна дискриминација“.
Поранешниот студент на „Шарите“ и познат вирусолог Јонас Шмит-Ханасит истакнува дека „универзитетите не се места за религиозни паралелни општества“ и дека оваа практика станува политички проблем.
Сè повеќе родители веруваат дека во германските училишта постои страв од исламот и дека дури и католичките деца се преобраќаат во ислам од страв од насилни муслимански ученици.
Германските универзитети предупредуваат за овој проблем, бидејќи случаи се појавуваат низ цела Германија:
Кил: Универзитетот го поништи признавањето на „Исламската студентска група“ (IHG) откако нивните предавања вклучуваа и родова сегрегација.
Берлин (FU): Групата FURSA организираше настани со строга поделба на публиката по пол. Беа доделени и награди, меѓу кои и книги од салафистичкиот научник Ибн Кајим.
Брауншвајг: „Сојузот на муслимански студенти“ беше прикажан во Москва каде што жените беа целосно одвоени и не беа прикажани свртени кон камерата.
Зиген: Исламска група организираше предавање со посебно обележани влезови за мажи и жени. Универзитетот тврди дека не бил свесен за сегрегацијата и најавува построги контроли.
Тибинген: Во студентскиот дом на Евангелистите се одржа предавање на тема „Обликување на срцето“, повторно со одвоени мажи и жени.
Историчарот проф. Михаел Волфсон се прашува каде води ова: „Кон одделни базени, училишта, кина, ресторани, театри?“
Тој заклучува дека овој вид скриена родова сегрегација претставува „цивилизациски и културен чекор назад“.