Сите претпоставуваа, но сега е официјално: Squid Game стана најголемото лансирање серија досега на „Нетфликс“.
Јужнокорејската драма ја гледале 111 милиони корисници во првите 28 дена, со што „Бриџерттон“ (82 милиона) падна од првото место.
Потпретседателот на „Нетфликс“ за содржини во Кореја, Југоисточна Азија, Австралија и на Нов Зеланд изјави дека успехот на серијата е „над нашите најлуди соништа“.
Минјанг Ким за Си-ен-ен рече: „Кога почнавме да инвестираме во корејски серии и филмови во 2015 година, знаевме дека сакаме да создадеме приказни од светска класа за фановите на к-содржина во делови на Азија и во светот.
„Денес, Squid Game проби преку нашите најлуди соништа“.
Дистописката серија од девет епизоди, која дебитира во септември, ја раскажува приказната за група натпреварувачи што учествуваат во серија детски игри. Има награда од 45,6 милијарди корејски вони (28 милиони фунти), што не звучи многу лошо додека не сфатите дека ако изгубите, ќе бидете убиени.