Магазин

Ребрендиран Старбакс во Русија

Ребрендиран како Stars Coffee, наследникот на Starbucks ги пречека своите први посетители во Москва.

Раперот Тимати и рускиот угостител Антон Пински купија руски филијали на Старбакс во јули и му дадоа ново име под слоганот “bucks is gone, stars stay”, пишува Digital Journal.

Изгледа слично на својот претходник, логото ја заменува двоопашката сирена на Старбакс со жена која носи традиционална руска наметка.

Покровителите ќе најдат познати пијалоци со кофеин на менито, но не и Фрапучино патентирано од Старбакс.

Новиот ланец, исто така, ќе ја продолжи традицијата на испишување на имињата на клиентите на чашите.

Старбакс привремено ги затвори своите 130 кафулиња во Русија на почетокот на руско-украинскиот конфликт во февруари, подоцна најавувајќи дека трајно ќе излезе од рускиот пазар по речиси 15 години.

Синџирот кафулиња се приклучи на егзодусот на брендови кои ја напуштија Русија поради конфликтот, вклучително и гигантот за брза храна Мекдоналдс, кој исто така повторно беше отворен со ново име и лого.

Сопствениците на Старс Кофи соопштија дека сите локации на синџирот низ Русија ќе бидат отворени до крајот на септември.

Повеќето од нив ќе останат кафулиња, додека некои ќе станат ресторани.

Тие исто така рекоа дека околу 80 отсто од 2.000 вработени на Старбакс во Русија решиле да останат по промената на сопственоста.

На почеток