Промени тема
Контакт
Вечер во Охрид со Ландов и Вик: Антониа Гиговска, Никола Станишиќ, градоначалникот Пецаков,
Вечер во Охрид со Ландов и Вик: Антониа Гиговска, Никола Станишиќ, градоначалникот Пецаков,

Нова студија покажа дека два евтини суплементи можат да ја подобрат функцијата на мозокот за 12 недели

Скопје1.мк's avatar
Автор: Скопје1.мк

објавено пред 2 години -

Магазин
download

Загриженоста за здравјето на мозокот станува се поголема како што старееме и ризикот од развој на деменција се зголемува. Истражувањата покажаа дека голем број на стратегии можат да го одржат мозокот млад, но ако само правите крстозбори или шетате секој ден, размислете да додадете додатоци во исхраната. Една нова студија покажа дека два пребиотика можат да ја подобрат функцијата на вашиот мозок за само 12 недели.

Студијата беше спроведена од истражувачи од School of Life Course & Population Sciences на Кралскиот колеџ во Лондон, а резултатите беа објавени во Nature Communications на 29 февруари. Истражувачите се фокусираа на два пребиотични додатоци на растителни влакна, фруктоолигосахарид (FOS) и инулин, оценувајќи ги нивните ефекти врз интелектот и мускулната сила кај возрасните над 60 години.

— реклама —

Пребиотиците се храна која помага во подобрување на добрите бактерии во цревата, што значи дека тие се различни од пробиотиците. Инулинот е диетално влакно кое природно се наоѓа во растенијата, додека ФОС е вид на јаглени хидрати кои се наоѓаат во многу различни растенија, како што се кромидот, лукот, артишокот, бананите и аспарагусот. ФОС често се користи и како алтернативен засладувач.

За оваа студија, истражувачите го оценија ефектот на овие два пребиотични додатоци на цревниот микробиом, за кој студиите сугерираат дека игра улога во физиологијата и интелектот на мускулите како што старееме. За да се разбере оваа врска, вкупно 36 пара близнаци добивале или плацебо или додаток во исхраната секој ден во текот на 12 недели.

— реклама —

На крајот од студијата, групата која примала додаток на влакна имала подобри резултати на тестовите кои ја проценувале функцијата на мозокот, вклучително и оној кој е ран маркер за Алцхајмерова болест, во споредба со оние кои примале плацебо. Учесниците кои земале додатоци, исто така, направиле помалку грешки на тестовите за меморија.

По 12 недели, истражувачите заклучија дека додатоците на влакна „доведоа до значителни промени во составот на цревниот микробиом на учесниците, особено зголемување на бројот на корисни бактерии како што е Bifidobacterium“.

— реклама —

„Ова е ветувачко за подобрување на здравјето на мозокот и меморијата за стареењето на населението. Отклучувањето на тајните на врската црево-мозок може да понуди нови пристапи за живеење подолг и поздрав живот“, рече Мери Ни Лохлаин, Национален институт за здравје и грижа за постдокторски соработник во Истражувачката единица за близнаци на Кралскиот колеџ.

Вишиот автор на студијата, Клер Стивс, професорка на Кралскиот колеџ, истакна дека суплементите се лесно достапни и достапни, пренесува N1 Hrvatska.

— реклама —

„Овие растителни влакна, кои се евтини и достапни преку шалтер, би можеле да имаат корист за општата популација во овие времиња без пари. Тие се исто така безбедни и прифатливи“, рече Стив во соопштението за печатот.

Сепак, иако имало позитивни ефекти врз интелектот, истражувачите откриле дека додатоците не влијаеле на мускулната сила во период од 12 недели.

Сподели

Сподели
Сподели
Сподели
Сподели
Сподели
Сподели

Поврзани содржини

media-library0o6fvtdf4l5vaa4MwaD

Премногу протеини можеби го забрзуваат стареењето: научниците открија зошто

Магазин | пред 8 часа

media-library3m6digc9iaqtddATF27

Колку често се будите ноќе? Лекарите откриваат што може да стои зад нарушениот сон

Магазин | пред 1 ден

media-librarys488u65k2f1c4Q4mVPM

Научниците развија „молекуларно лепило“ кое ги уништува протеините што го поттикнуваат ракот

Магазин | пред 2 дена

media-libraryun0f2djifqkefatcKmF

Кардиолозите издвојуваат една намирница која е особено добра за срцето

Магазин | пред 2 дена

Согласност за колачиња (cookies)

Нашата веб-страница користи колачиња за подобрување на корисничкото искуство и анализа на сообраќајот.

Дознај ексклузивно и прв

Прв ќе ги дознаваш ударните и вонредните случувања