„Претрес“ на Драги Книга: Груевски, Арсовска, Заев... поврзаност на политиката, бизнисот, подземјето
kz2fiBoVvcg

БЈД

media-libraryvqf6al36ddgofPnwU2B

Продажбата на BYD во Европа нагло порасна, компанијата најави силна експанзија

Кинескиот производител на електрични и хибридни возила BYD планира значително да ја прошири својата продажна мрежа во Европа до крајот на 2026 година, изјави директорката за европскиот пазар Марија Грација Давино.„До крајот на 2025 година ќе имаме 1.000 продажни пунктови во Европа, а следната година тој број ќе го удвоиме“, рече Давино во понеделникот.Таа истакна дека BYD мора да ја засили својата присутност и да им се приближи на европските купувачи: „Во согласност со успешните конкуренти, мора да ја зајакнеме нашата позиција на пазарот“, додаде директорката, која го води работењето на компанијата во германското говорно подрачје, Источна Европа и Скандинавија.Давино потсети дека BYD веќе има долгорочна стратегија за локализација во Европа и дека е присутен во 29 држави.Фабрики во Унгарија и Турција, Шпанија кандидат за трет погон„Ширењето на зрело пазариште како Европа е исклучително важен проект кој бара знаење, посветеност, инвестиции и ресурси“, нагласи Давино.BYD планира европските модели да ги произведува во Унгарија, каде што веќе се гради фабрика во Сегед која треба да започне со работа до крајот на годината.Компанијата има план и за фабрика во Турција, а според извори од октомври, Шпанија е водечки кандидат за локација на трет погон поради релативно ниските трошоци за производство и развиената зелена енергетска мрежа.Во Турција, производството треба да почне во 2026 година, со капацитет од околу 500.000 возила годишно.BYD размислува и за производство на батерии во ЕвропаБидејќи BYD сака да произведува повеќе електрични автомобили за европскиот пазар, во план е и локално производство на батерии, изјави специјалниот советник на BYD, Алфредо Алтавила.На прашањето дали компанијата размислува за градење уште фабрики во Европа, Алтавила посочи дека логично е батериите да се произведуваат локално: „Нема смисла да вложуваме во склопување автомобили во Европа, а батериите да ги увезуваме од Кина“, рече тој на автомобилска конференција во Милано.Компанијата сè уште одлучува дали приоритет ќе биде трет погон за автомобили или фабрика за батерии, бидејќи фокусот моментално е на стартувањето на производството во Унгарија.Продажбата во Европа повеќекратно зголеменаBYD разгледува можни инвестиции во сите европски земји и води разговори со владите, истакна Алтавила.„Изборот на локација го определуваат многу фактори, меѓу кои трошокот за енергија е пресуден, бидејќи и фабриките за автомобили и оние за батерии трошат огромни количини енергија“, објасни тој.Од јануари до септември BYD продал 80.807 возила во Европа – повеќе од тројно зголемување во споредба со истиот период минатата година, откако покрај електричните модели, на европскиот пазар ги вклучи и хибридите.

Свет | пред 1 месец

Согласност за колачиња (cookies)

Нашата веб-страница користи колачиња за подобрување на корисничкото искуство и анализа на сообраќајот.

Дознај ексклузивно и прв

Прв ќе ги дознаваш ударните и вонредните случувања