Промени тема
Контакт
Вечер во Охрид со Ландов и Вик: Антониа Гиговска, Никола Станишиќ, градоначалникот Пецаков,
Вечер во Охрид со Ландов и Вик: Антониа Гиговска, Никола Станишиќ, градоначалникот Пецаков,

Само еден тренинг неделно може значително да го подобри здравјето

Скопје1.мк's avatar
Автор: Скопје1.мк

објавено пред 1 месец -

Магазин
media-librarygk41lcetkp4ja4viiBb
Photo by Jonathan Borba on Unsplash

Текстот е автоматски генериран со помош на вештачка интелигенција

Подобрувањето на физичката форма и намалувањето на телесната тежина не мора да значат повеќечасовни тренинзи неколку пати неделно, покажува ново научно истражување на Медицинскиот факултет при Универзитетот во Хонг Конг.

— реклама —

Научниците откриле дека интервалното брзо одење само еднаш неделно може значително да го намали уделот на масното ткиво и да ја подобри функцијата на срцето и белите дробови кај лица со зголемени масни наслаги во пределот на стомакот.

Резултатите, објавени во списанието „Nature Communications“, покажале дека 75-минутен интервален тренинг еднаш неделно бил речиси подеднакво ефикасен како и традиционалните програми со три тренинзи неделно.

— реклама —

Во тригодишното клиничко истражување учествувале 315 возрасни лица со прекумерна телесна тежина. Испитаниците биле поделени во три групи: едната вежбала еднаш неделно 75 минути, втората истото времетраење го распределила во три одделни тренинзи, додека контролната група не вежбала.

— реклама —

По 16 недели, двете групи што биле физички активни покажале речиси идентични резултати – намалување на телесната тежина, процентот на масти и обемот на струкот, како и значително подобрување на кардиореспираторната функција.

Истражувачите нагласуваат дека тренинзите трипати неделно и понатаму остануваат препорачана опција, но новите сознанија нудат практично решение за луѓето со динамичен начин на живот и недостаток на време.

— реклама —

„Наместо да инсистираме исклучиво на почести тренинзи, моделот на вежбање еднаш неделно треба да се прифати како изводлива и ефикасна алтернатива“, порачуваат авторите на студијата.

Сподели

Сподели
Сподели
Сподели
Сподели
Сподели
Сподели
Согласност за колачиња (cookies)

Нашата веб-страница користи колачиња за подобрување на корисничкото искуство и анализа на сообраќајот.

Дознај ексклузивно и прв

Прв ќе ги дознаваш ударните и вонредните случувања