Свет

Крипто зимата може да трае уште 12 до 18 месеци, вели извршниот директор на Coinbase

Инвеститорите треба да се подготват бидејќи крипто зимата, популарен термин за периодични падови во индустријата, може да трае уште 12 до 18 месеци. Ова го изјави извршниот директор на Coinbase, Брајан Армстронг.

Во интервју за CNBC, Армстронг навести дека иако се надева дека пазарот на мечкини цени ќе заврши дотогаш, најголемата американска крипто берза се подготвува за уште поголем пад, пренесува Investor.

„Сите се надеваме дека ќе биде, знаете, 12 до 18 месеци, по што очекуваме убаво закрепнување, но очигледно треба да планирате тоа да биде подолго од тоа. И не се обидуваме да бидеме премногу оптимисти во предвидувањето на иднината“, рече Армстронг.

Сепак, извршниот директор на Coinbase рече дека компанијата издржала четири крипто падови во изминатите 10 години и е подготвена да се прилагоди на „студеното“ додека не пристигнат „потоплите денови“.

„Ако не се расејуваме и продолжиме да правиме одлични производи, ќе бидеме добро во следните пет или 10 години“, рече Армстронг.

Поголемиот дел од приходот на компанијата е поврзан со обемот на тргување на нејзината крипто берза, но Армстронг рече дека Coinbase сè повеќе го придвижува својот бизнис кон она што тој го нарече „претплата и услуги“, што може да помогне да се донесат поголема конзистентност во финансиите на компанијата. Претплатите и услугите сега сочинуваат 18 отсто од приходите на компанијата, рече тој.

„Би сакал да дојдам до точка каде што повеќе од 50 отсто од нашите приходи доаѓаат од претплати и услуги“, рече тој.

Додека приходите на компанијата во четвртиот квартал од минатата година скокнаа за повеќе од 300 отсто на годишно ниво и ги надминаа очекувањата за повеќе од половина милијарда долари, Coinbase ги пропушти очекувањата на аналитичарите во вториот и првиот квартал од 2022 година, при што нето приходот падна за околу 60 отсто или 27 отсто на годишно ниво.

Во светлината на неодамнешните неуспеси кои ги донесе крипто зимата, Армстронг рече дека компанијата ги намалува трошоците за маркетинг, надворешни продавачи и веб-услуги на Амазон. Компанијата, исто така, отпушти околу 1.100 луѓе, или 18 отсто од својата работна сила.

Иако Армстронг не ја отфрли можноста за идни отпуштања, тој рече дека засега тоа е еднократно.

На почеток