Промени тема
Контакт

К-15

plta-333

До 31 декември работодавачите треба да го исплатат К-15, минималниот износ е околу 19.000 денари

Работниците во приватниот сектор и во 2026 година имаат право на регрес за годишен одмор, познат како К-15, кој работодавачите треба да го исплатат најдоцна до 31 декември.Минималниот износ на регресот за оваа година е околу 19.116 денари. Право на К-15 имаат вработените кои во текот на календарската година работеле најмалку шест месеци непрекинато кај истиот работодавач.Висината на регресот не е фиксна, туку се утврдува врз основа на просечната месечна нето-плата по работник во државата, исплат

Македонија | пред 3 часа

plta-333

Просечниот К-15 изнесува 28.562 денари, минималниот е 19.567 денари

До 1 јули, регрес за годишен одмор, односно К-15, добиле само 15 проценти од вработените, додека просечната нето-исплата изнесувала 28.562 денари.Согласно Општиот колективен договор за приватниот сектор, работодавачите кои исплаќаат К-15 годинава се должни да обезбедат најмалку 19.567 денари. Овој износ е утврден на 40 проценти од просечната нето-плата за последните три месеци, објавена од Државниот завод за статистика, освен во случаи кога компанијата има докажани економски потешкотии.За вработ

Македонија | пред 2 месеци

Согласност за колачиња (cookies)

Нашата веб-страница користи колачиња за подобрување на корисничкото искуство и анализа на сообраќајот.

Дознај ексклузивно и прв

Прв ќе ги дознаваш ударните и вонредните случувања