Солунското метро ја заокружува својата прва година со исклучително висока употреба, достигнувајќи 27,04 милиони патувања од октомври 2024 до октомври 2025 година. Тоа значи дека системот бележи просечно околу 2,4 милиони качувања месечно, што го поставува како една од најкористените услуги за јавен превоз во градот.
По краткиот прекин, метрото минатиот понеделник повторно беше пуштено во функција, а во тек е подготовката за проширување кон Каламарија. Со ова проширување, Солун за првпат ќе добие поврзување исток–запад преку превоз со фиксна пруга. Дополнително, Западната приградска железница веќе оперира на рутата од Новата железничка станица до Синдос, патување што трае само 11 минути и е особено важно за студентите на Меѓународниот хеленски универзитет.
Автобускиот систем, исто така, минува низ значителни промени. Додека во 2019 година поголемиот дел од возниот парк беше нефункционален, денес сообраќаат 510 автобуси — што претставува 80% оперативност, наспроти само 41% пред шест години. Староста на возилата е преполовена: од 14,5 години во 2019 на 7,8 години сега.
Дополнително, OASTH ќе добие 100 нови автобуси во првите два месеци од 2026 година, а во јули се очекува пристигнувањето на првите 50 електрични зглобни возила.
Во делот на пристапноста, повеќе од 500 таблички со Брајова азбука се поставени на автобуските постојки, а планот е нивниот број да достигне 1.000 до крајот на годината.