Промени тема
Контакт
„Претрес“ на Трифун Костовски: Нова партија, пропадната банка, масонство, старите пресметки
„Претрес“ на Трифун Костовски: Нова партија, пропадната банка, масонство, старите пресметки

Еве како секојдневното пиење кафе влијае на црниот дроб

Скопје1.мк's avatar
Автор: Скопје1.мк

објавено пред 3 седмици -

Магазин
media-libraryptcjjn7h419na9aMbaM
Photo by Chris Benson on Unsplash

Утринската шолја кафе би можела да има повеќе придобивки од само будење. Истражувањата покажуваат дека пиењето две до три шолји црно кафе дневно може да го намали ризикот од фиброза и цироза на црниот дроб за 25 до 40 проценти.

Истражувачите и лекарите објаснуваат дека заштитниот ефект е поврзан со антиоксидансите и соединенијата што помагаат во намалување на воспалението и заштита на клетките на црниот дроб, пишува EatingWell.

— реклама —

„Поврзаноста меѓу кафето и здравјето на црниот дроб е едно од најконзистентно потврдените откритија во научната литература“, вели диететичарката Јохана Кац за Parade.

Таа објаснува дека редовното консумирање кафе може да го намали ризикот од фиброза и цироза на црниот дроб, а најсилни ефекти се забележани кај луѓето што пијат две до три шолји дневно.

— реклама —

Диететичарката Витни Стјуарт додава дека кафето содржи полифеноли и дитерпени што помагаат во намалување на воспалението и ги поддржуваат природните процеси на детоксикација во црниот дроб.

Според неа, кафето може да помогне и во намалување на ензимите ALT и AST, чие ниво се зголемува кога црниот дроб е под стрес или оштетен.

Истражувачите наведуваат и дека редовното пиење кафе е поврзано со помал ризик од безалкохолна масна болест на црниот дроб, фиброза и рак на црниот дроб.

Сепак, експертите предупредуваат дека е важно и како се пие кафето.

„Овие придобивки се однесуваат на црно или благо засладено кафе, а не на слатки напитоци со многу сирупи и шеќер, кои можат да придонесат за развој на масен црн дроб“, вели Стјуарт.

Покрај умереното консумирање кафе, стручњаците препорачуваат балансирана исхрана, редовна физичка активност и ограничување на алкохолот за зачувување на здравјето на црниот дроб.

Сподели

Сподели
Сподели
Сподели
Сподели
Сподели
Сподели

Поврзани содржини

media-libraryptcjjn7h419na9aMbaM

Научниците открија кој напиток помага за посилни коски

Магазин | пред 1 седмица

— реклама —
media-library98gluuoetgj7eMWb9D9

Научниците открија како кафето може да го забави стареењето

Магазин | пред 1 месец

media-library6i13nmj0l5n60og0xNa

Бразил очекува рекордна жетва на кафе во 2026 година, но цените ќе останат високи

Свет | пред 4 месеци

market-pari

Поскапување на кафето, дрвото какаото...- Европската унија воведува нова регулатива

Актуелно | пред 9 месеци

Согласност за колачиња (cookies)

Нашата веб-страница користи колачиња за подобрување на корисничкото искуство и анализа на сообраќајот.

Дознај ексклузивно и прв

Прв ќе ги дознаваш ударните и вонредните случувања