(ВИДЕО) Дали е ова најдобриот метод за гаснење пожар на електричен автомобил
Пожарот на електричен автомобил е многу тешко да се контролира и изгасне, со оглед на насилната реакција на батеријата зафатена од огнениот елемент и можното последователно палење.
Во некои земји, ваквите пожари се гасат со огромни мобилни резервоари за вода во кои автомобилите се целосно потопени. Имено, откако ќе се изгасне пожарот на батеријата, постои можност за последователни пожари.
Иако „подвижниот базен“ е ефикасно решение, тој е и многу комплициран за излегување на интервенции, а не можат да го имаат сите противпожарни служби.
Многу поелегантно решение доаѓа од Сарагоса. Станува збор за огноотпорна покривка, раствор кој се користи при гаснење пожари на други предмети (и луѓе).
Принципот е ист, а тоа е да се спречи дотурот на кислород со капакот и со тоа да се запре пожарот. Како што е наведено, ако автомобилот е доволно долго покриен, откако ќе се изгасне пожарот, тој повторно нема да се развие.
Ќебето Bridgehill е развиено специјално за гаснење пожари на автомобили. За потребите на тестот бил запален Nissan Leaf, а температурата на пожарот се искачила и до 1080 степени Целзиусови.
Само 30 секунди откако автомобилот бил покриен, температурата се спуштила на 357 степени, а по неколку минути и на 120 степени. Во еден момент, кога температурата паднала на 107 степени, пожарникарите го извадиле ќебето и пожарот повторно се засилил.
Затоа е важно автомобилот да остане покриен долго време, најмалку еден час. Тоа е многу евтино и практично решение кое лесно би можело да влезе во редовна пракса.
Ќебето не зазема многу простор, не е комплицирано, а евидентна е неговата ефикасност во сузбивање на пожарите. Овој прекривач е прифатлив по големина и цена и може да стане дел од стандардната опрема на сите противпожарни служби.