„Тредс“ веќе има 100 милиони корисници
Новата платформа на „Мета“, „Тредс“ (Threads), достигна повеќе од 100 милиони регистрирани корисници во рок од пет дена од нејзиното лансирање, изјави во понеделникот извршниот директор на „Мета“, Марк Закерберг. „Лансирањето е далеку над нашите очекувања,“ додаде тој.
Приближно 30 милиони нови корисници се регистрираа во рок од 24 часа од лансирањето, кое се случи пред планираниот рок. Пазарите реагираа позитивно, а вредноста на акциите на „Фејсбук“ порасна за 3% еден ден пред појавувањето на „Тредс“.
Апликацијата постави рекорди за раст на корисници откако излезе на берза во средата, при што познати личности, политичари и ѕвезди се приклучија на платформата, која аналитичарите ја гледаат како прва сериозна закана за „Твитер“ на Илон Маск.
Најбрзо растечката онлајн платформа многу слична на „Твитер“ претставува најголеми предизвик со кој „Твитер“ некогаш се соочил.
„Тредс“ е врзан за „Инстаграм“, кој има најмалку две милијарди корисници, што значи дека дури и ако „Фејсбук“, сопственикот на „Инстаграм“, успее да убеди дел од својата база корисници да се префрлат на „Тредс“, тоа ќе биде проблем за „Твитер“.
Овој потег доаѓа во време кога „Твитер“ се соочува со проблеми поради отпуштања на многу вработени бидејќи Маск се бори да ги намали трошоците и да ја направи платформата профитабилна. Чекорите во таа насока неодамна го ограничија бројот на твитови кои корисниците можат да ги објавуваат или читаат за да одлучат да се регистрираат за платена претплата. Неодамна, на оние без профил на „Твитер“ им беше забрането да читаат твитови.
„Фејсбук“, од друга страна, имаше одлична година, а акциите пораснаа за 142,64% од 1 јануари.
Аналитичарите велат дека превирањата во „Твитер“, вклучувајќи ги неодамна наметнатите ограничувања на бројот на твитови, може да им помогне на „Тредс“ да привлечат корисници и огласувачи.
Логото за новата апликација „Тредс“, лево, со логото на „Твитер“ во позадина.