Свет

Механичарите на Ер Србија Техника го обвинуваат раководството: Авионите ни ги поправа компанијата која до вчера ги переше и чистеше

Дури 25 лиценцирани механичари на авиони ја напуштиле Ер Србија Техникал само во последните две години. За директор по партиска линија е поставен човек без искуство во воздухопловството, а одржувањето на флотата на Ер Србија се префрла на приватна компанија, која до неодамна беше задолжена за перење и чистење на авиони, истакнуваат во интервју за Н1 авиомеханичарите на Ер Србија со долгогодишно искуство, тврдејќи дека поради сето ова е загрозена безбедноста на воздушниот сообраќај.

„Нашиот синдикат пред почетокот на летната сезона побара зголемување на работната сила, бидејќи обемот на работа е двојно поголем во однос на лани. Раководството на „Ер Србија“ ги одби сите барања, а за да го спречи нашиот евентуален штрајк, техничкото одржување на возниот парк го префрли на приватната компанија „Авиостар“, која до неодамна миеше само авиони на „Ер Србија“. Од перење авиони станаа компанија која поправа авиони“, велат двајца механичари на „Ер Србија“, кои плашејќи се од можни последици побарале да останат анонимни.

Според податоците на Агенцијата за деловни регистри, компанијата Авио Стар е основана на крајот на 2014 година, а сопственик е Словенецот Алеш Лучи.

„Првиот човек што Лучи го ангажираше за одржување на авионот беше Радослав Перовиќ, роднина на висок функционер на Социјалистичката партија на Србија. Без разлика, не е спорно дека Перовиќ е искусен механичар кој знае процедури и знае да ги организира луѓето. Имаме информации дека целата приказна е протуркана преку СПС затоа што е невозможно така лесно да се добие дозвола и да се влезе во процесот. Тоа може да се направи само со политички средства. Полека ни ги преземаат авионите, нашите си заминуваат, а никој ништо не прави“, велат соговорниците од Н1 и додаваат дека вработените стравуваат за својата егзистенција.

Велат дека претставници на синдикатот испратиле мејлови до раководството, побарале разговор, изнесувале предлози со желба да се дојде до решение. Сепак, додаваат соговорниците на Н1, раководството на компанијата „остана глуво“ на сите синдикални барања.

На почеток