„Претрес“ на Драги Книга: Груевски, Арсовска, Заев... поврзаност на политиката, бизнисот, подземјето
kz2fiBoVvcg

патишта

media-librarynrobr0iub9jjewyTFSX

Сообраќајот се одвива непречено, по претежно суви коловози

Сообраќајот на државните патишта се одвива непречено, по претежно суви коловози, се вели во извештајот за состојбата на патиштата во 06:00 часот, на АМСМ.Интензитетот на сообраќај на патните правци надвор од градските средини е умерен. На граничните премини од македонска страна, нема подолги задржувања за влез и излез од државата.

Македонија | пред 1 месец

media-library6hee4e921dddd4kJRh7

(Фото и видео) Снегот направи големи проблеми, поради паднати дрвја затворен патот Никифорово-Леуново

Поради врнежи од снег, од ноќеска, во прекин е сообраќајот на регионалниот пат Никифорово – Леуново – Бунец, соопшти Центарот за управување со кризи повикувајќи се на информација на Автомото сојузот на Македонија (АМСМ).Како што информираат од ЦУК, сообраќајот е во прекин од вчера од 23:30 часот.На коловозот освен снег има и паднати дрва, а од ЦУК велат дека се работи на негово расчистување.Вчера, поради задржување снег на коловозот од 19:45 часот беше воведена забрана за сообраќај за тешки товарни возила на магистралниот пат Маврово – Дебар.Забраната од утринава од 3:40 часот е укината.Исто така, вчера од 19:55 часот, поради истите причини, забрана беше воведена и на патниот правец Гостивар – Стража.Инаку, земјава од вчера е зафатена од студен воздушен бран кој донесе обилни врнежи од дожд, кои на планините преминаа во снег обелувајќи ги Попова Шапка, Маврово и Стража.

Македонија | пред 2 месеци

pat-Ohrid-Sv.-Naum

Со инвестиција од 11,7 милиони евра – нов лик за патот до Свети Наум

Денес беше официјално пуштен во употреба магистралниот пат од Охрид до манастирот Свети Наум, обновен со инвестиција од 11,7 милиони евра, на вкупна должина од 24,3 километри.Инвестицијата (финансирањето) е на Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП). Направена е целосна санација на коловозот, поставена нова сигнализација и безбедносни огради, проширување и стабилизација на ризични косини.Премиерот Мицкоски го опиша патот како долгоочекуван и неопходен за Охрид, за туризмот и регионалната поврзаност, со акцент на инфраструктурата како инвестициски приоритет.Патот го поврзува градот со манастирскиот комплекс Св. Наум, со плажите на јужниот брег и овозможува непречена врска со Албанија.

Македонија | пред 6 месеци

nikoloski-pat-3

Николоски: Недостасуваа 13 милиони евра за да се доврши експресниот пат Градско – Дреново

Работниците беа повлечени и активности на терен немаше, не беа решени косините и недостасуваа околу 13 милиони евра за да се доврши реализацијата на овој експресен пат, истакна вицепремиерот Николоски на пуштањето во употреба на експресениот пат Градско - Дреново.Но со посветен работа, со огромна подршка на премиерот успеавме за месец дена да го решиме тоа што претходната влада не успеа за година и половина и денеска да имаме завршен експресен пат, додаде вицепремиерот Николоски.„Изведувачот се спремаше за арбитража, веќе првите чекори беа преземени и работниците беа повлечени. Причината беше претходната Влада која година и половина не сакала да потпише два адендума, Адендум 3 и 4, кој што беа договорени со ДЕУ и не сакала да формира Комисија која што ќе ги спроведува.Новата Влада за само месец дена ја формираше Комисијата, истата се формираше на крајот од јули, во тек на август се работеше на содржината на овие два адемндуми и на 12 септември проблемите се решија. Од 12 септември до буквално Нова година се работеше, се заврши комплетно и сакам да честиттам на сите бидејќи имаме експресен пат.Овие работи треба да се кажат бидејќи народот треба да знае кој работи а кој не работи. Овој пат денеска што го гледате е реален и не е направен со вештачка интелегенција како што го имаше во одредени пропагандни спотови во изборите и ова е најдобра подршка зошто оваа влада треба да биде подржувана од народот за уште поубави проекти“, се обрати пред присутните вицепремиерот Александар Николоски.

Македонија | пред 11 месец

Screenshot-2025-01-14-174051

Бочварски: Експресниот пат Градско-Дреново е дел од визијата на СДСМ за патишта наместо барокни фасади

Ова е визијата на СДСМ за изградба на патна инфраструктура кој го промовираше во 2017 година, наместо барокните фасади или фонтани. Без разлика дали една или друга влада ќе реализира неколку проценти од било кој важен инфраструктурен проект, важно е добрите проекти да продолжат, не поради партиите туку поради граѓаните, вели пратеникот на СДСМ, Благој Бочварски и поранешен министер за транспорт и врски.Експресниот пат Градско - Дреново 15,5 километри, до месец мај 2024 година беше започнат од владата на СДСМ и завршен со над 92% од работите за што говорат фотографиите. Денес истиот пат се пушта во сообраќај. Честитки за граѓаните на Прилеп, Битола Крушево, Ресен и сите останати општини во Пелагонискиот регион, потенцира пратеникот на СДСМ.

Македонија | пред 11 месец

14012025_MICKOSKI-2

(Видео) Мицкоски: Пуштена е делницата Градско - Дреново

„Пред малку, пред да почне овој настан, имав можност да разговарам со работниците коишто учествуваа во изградбата на овој пат. Затоа што често пати политичарите доаѓаат на овие настани, сечат лента и си заминуваат. И некако, како да тие коишто и зиме и лете и дење и ноќе оставаат дел од својот живот градејќи ги овие градби, некако како да остануваат заборавени. И имав чувство дека овој пат, најпрвин, треба овој настан треба да започне токму од нив, да ги стегнеме тие вредни работнички раце и да им се заблагодариме, гледајќи ги во очи овие луѓе. Бидејќи сите ние имаме своја заслуга, но тие ја имаат најголемата заслуга, и јас затоа од мое име и од името на Владата им благодарам за сето ова што го правеа“, рече премиерот Христијан Мицкоски.„Исто така сакам да напоменам, иако не сум видовит, но некако како да изостана тој момент кога од опозициските партии, пред да се случи овој настан, доаѓаат на оваа градба или на градбите и се сликаат и го претставуваат како свое дело. Сакајќи на тој начин да ги политизираат работите.Денеска тоа, немам информации дали се случи или можеби ќе се случи после овој настан. Но, како и да е јас ја користам оваа прилика да кажам дека оваа градба е за македонските граѓани, тие ќе ја користат. Ова не е политичка градба, нема никој од политичарите да ја стави во џеб и да си ја носи дома. Граѓаните се тие коишто ќе го користат сето ова. И меѓу другото еве да им се заблагодарам и на опозициските сега партии коишто додека беа власт, во рок од 7 години не успеаја да ја завршат, па мораше оваа Влада предводена од коалициската „Твоја Македонија“ ВМРО-ДПМНЕ во којашто составен дел се коалицијата ВРЕДИ и политичката партија ЗНАМ, ја завршија и нека ни е аирлија и со среќа да си ја користат граѓаните.Ќе продолжиме и понатаму да ги развиваме проектите, тоа е многу значајно за нас, бидејќи ние сме земја којашто во суштина нема излез на море, не изобилува со некои ресурси како што е нафта и гас, и тоа во одредена смисла на зборот претставува некаков си недостаток. Но она коешто ние го имаме, другите балкански земји го немаат. А тоа е дека ние сме природна раскрсница на многу важни два паневропски коридори. Тоа се Коридорот 8 и Коридорот 10. Годината ја започнавме со пуштање во употреба на еден ваков преубав експресен пат, којшто ги поврзува градовите Куманово и Крива Паланка, односно од местото Чатал преку Длабочица до Крива Паланка или од местото Страцин попознато за оние коишто патуваат кон нашиот источен сосед Бугарија. И сега го пуштаме овој пат преубав од Градско, Дреново- Фариш којшто е дел од Коридорот 10, во суштина отсечката 10Д. А, за неколку дена од денес, ќе го пуштиме првиот дел од пругата кон Бугарија, којашто треба да го поврзе Куманово со Бељаковце. И ова се три проекта коишто треба да го одбележат почетокот на оваа година, коишто многу лесно можеше да бидат споменици на едно лошо време, коешто сите се трудиме да остане во заборав и коешто лошо време нѐ влечеше назад.Кога бевме избрани како Влада, имавме дилема. Дали да се однесуваме како нашите претходници и да кажеме дека животот започнува од нас и дека сѐ што било претходно треба да заборавиме и дека ние сме тие коишто се најпаметни и најмногу знаеме. Или пак, сето она за коешто се потрошени народни пари, ваши пари, пари од македонскиот буџет да го завршиме и да го пуштиме во употреба и покрај предизвиците и сите недостатоци коишто ни ги оставија. Ние одлучивме да го направиме ова второто, бидејќи ценевме дека тоа е правилниот начин како се постапува со тешко, макотрпно, мачно заработените пари на македонските граѓани коишто тие ги уплаќаат во буџетот. И еве денеска сведочиме една таква градба.Продолжуваме и понатаму, не застануваме тука. Договорени сме со Јавното претпријатие државни патишта да продолжи проектирањето на делот до Прилеп преку Плетвар. Оној дел којшто треба да се прошири, да се надгради. А истовремено, со не смалена динамика, продолжува, не започнува, таа е започната, но продолжува изградбата на автопатот од Прилеп до Битола. И очекуваме и таа отсечка автопатска да биде час поскоро завршена. И се обидуваме да најдеме начин како да обезбедиме средства да ја завршиме обиколницата околу Битола до граничниот премин Меџитлија. Со што на еден брз начин би се користела и оваа отсечка од Коридорот 10 или отсечката 10Д, преку којашто стотици илјади, би рекол милиони возила годишно се обраќаат.Исто така, продолжуваме и со Коридорот 8, изградбата на Коридорот 8. А тоа е автопатот којшто треба да ги поврзе Гостивар со Букојчани, потоа тендерската постапка којашто треба да ја поврзе Букојчани со Кичево. И со не смалена динамика се градеше додека не заврна, долго очекуваниот снег, оној познат автопат којшто треба Кичево да го поврзе со Охрид. Со што би ја завршиле и таа делница којашто е дел од Коридорот 8. Очекувам дека отсечката од Врбјани до Охрид, можеби со мало исклучување кај месноста Ботун, да биде пуштена на почетокот од оваа туристичка сезона, таму втората половина на мај, првата половина на јуни. А целосно, таа делница да биде затворена до крајот на 2026 година.На тој начин, се сака и се гради татковината. На тој начин, ние правиме подобри улови за граѓаните и на тој начин ќе продолжиме да работиме, затоа што само така можеме да покажеме дека принципот како до сега, заврши и остана на една друга страна од нашето минато. И дека е сега моментот кога, ја градиме државата и на тој начин Македонија се сака со дела, и Македонија ќе биде повторно горда.Она што исто така сакам да го споменам е благодарност до амбасадорот Рокас, до Канцеларијата на Европската Унија за сето тоа што го прави за нас, и како држава и како граѓани. Бидејќи на тој начин преку реални проекти, преку проекти коишто сите можеме да ги видиме и користиме, можеме поблиску да ја доближиме Европската Унија и европските вредности до граѓаните. И убеден сум дека вакви проекти заедно со Канцеларијата на Европската Унија, во годините коишто следат, ќе завршуваме.Исто така дозволете ми да се заблагодарам до заменик претседателот на Владата и министер за транспорт, господинот Александар Николоски, до директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Коце Трајановски. Тие се одличен тандем, навистина одлично работат имаат навистина добра екипа создадено, креирано и ги испорачуваат очекувањата на граѓаните.Сакам исто така, да ја искористам оваа прилика да се заблагодарам до колегите професори и поддршката од Градежниот факултет, бидејќи некако колегите не ги споменавме во претходните говори. Многу голема благодарност, бидејќи Градежниот факултет исто така тука многу помогна. Министерката, се разбира, Гордана Димитриеска Кочоска, министерката за финансии, којашто исто така учествуваше во оној почетен дел кога се оградуваше, ослободуваше оној дел којшто беше закочен. До пратениците за поддршката во Парламентот, до сите членови на Владата исто така. До градоначалниците од Пелагонискиот регион кои инсистираа за трајно решение за оваа патна инфраструктура. Буквално на секој еден којшто остави дел од својот живот, за да ова денеска коешто ние го гледаме, биде реалност“, изјави Мицкоски.

Македонија | пред 11 месец

Согласност за колачиња (cookies)

Нашата веб-страница користи колачиња за подобрување на корисничкото искуство и анализа на сообраќајот.

Дознај ексклузивно и прв

Прв ќе ги дознаваш ударните и вонредните случувања