Рајанер и Изиџет се повлекуваат од Германија – помалку летови и повисоки цени за патниците
Ерата на евтините авионски билети во Германија се приближува кон крајот. Двете најголеми европски нискобуџетни авиокомпании, Ryanair и Easyjet, значително го намалуваат своето присуство на германскиот пазар, повлекувајќи дел од флотата и укинувајќи повеќе линии.Како главна причина ја наведуваат високата цена на аеродромските и државните такси, поради кои Германија станала непрофитабилна дестинација за нив. Според нив, овој чекор ќе ја намали конкуренцијата, ќе ги зголеми трошоците за патниците и ќе има негативно влијание врз туризмот.1,8 милиони помалку седишта – најголем удар од RyanairRyanair најрадикално реагира на ситуацијата, исфрлајќи 16 германски аеродроми од својата мрежа и намалувајќи го капацитетот за 1,8 милиони седишта. Градови како Дортмунд, Дрезден и Лајпциг остануваат без летови на оваа компанија, додека Easyjet ја укина домашната рута Франкфурт–Берлин. Извршниот директор на Ryanair, Мајкл О’Лири, со години ја обвинува германската влада за антиконкурентски политики.Обвинувања за заштита на ЛуфтханзаВо фокусот на критиките е германскиот данок на воздушен сообраќај (Luftverkehrsteuer), кој неодамна беше зголемен. Според нискобуџетните превозници, овој данок во комбинација со високите аеродромски такси е наменет за да ја заштити националната авиокомпанија Луфтханза и нејзината нискобуџетна филијала Eurowings. Како што Ryanair и Easyjet се повлекуваат, Eurowings го шири својот пазарен удел на аеродроми како Штутгарт, што критичарите го гледаат како доказ за протекционизам.Прераспределба на флотата и нови пазариЗа Ryanair, авиони се средства што лесно се пренасочуваат кон пазари со подобри услови и пониски давачки. Додека ја намалува својата активност во Германија, компанијата го зголемува присуството во Италија и Шпанија, каде таксите се пониски.Дилема за германската владаБерлин е соочен со тешка одлука – таксите носат значителен приход во буџетот и служат како „зелена такса“ за намалување на авионските патувања, но истовремено ја поткопуваат конкуренцијата. Најмногу ќе загубат патниците и туристичкиот сектор, кои ќе се соочат со помал избор и повисоки цени.
Свет
|
пред 3 месеци