Претрес за сите прашања за Сејф сити; Малтретирањето на осуденик во затвор; поврaтници зад решетки
TQPDHyhCrx0

рајанер

man-chases-plane-at-dublin-airport-after-missing-flight-136429820876502601-180927100034

Ryanair го укинува Prime Club – патниците земале повеќе отколку што плаќале

Ryanair ja укинува својата лојална програма Prime Club само осум месеци по нејзиното воведување, откако компанијата пресметала дека патниците ги искористиле поволностите многу повеќе отколку што авиокомпанијата заработила од членарините. Програмата нудеше попусти на летови, бесплатно резервирање седишта за до 12 летови годишно и патничко осигурување, но наместо планираниот профит, резултирала со финансиски минус.Според компанијата, во Prime се зачлениле околу 55.000 патници, кои донеле 4,4 милиони евра приходи од членарини, но за возврат добиле поволности вредни над шест милиони евра. Маркетинг-директорот Дара Брејди изјави дека тест-програмата „чини повеќе отколку што носи“ и дека со ова ниво на членство не се оправдува времето и ресурсите потребни за редовни ексклузивни понуди.Ryanair соопшти дека програмата официјално се гаси и дека компанијата ќе се фокусира на други модели на лојалност и попусти кои ќе бидат одржливи на долг рок.

Свет | пред 1 седмица

avion

Голема промена воведува Рајанер

Нискобуџетната авиокомпанија „Рајанер“ (Ryanair) од денес целосно ги укинува своите шалтери за пријава на летови и преминува на систем со 100% дигитални карти за чекирање. Патниците отсега ќе мора да се пријавуваат преку интернет и да поседуваат дигитална карта на својот мобилен телефон – печатените карти повеќе нема да бидат прифатени.Нови правилаСпоред новите прописи, сите патници се должни да ја извршат пријавата преку мобилната апликација на „Рајанер“ или преку официјалната веб-страница пред пристигнување на аеродром. По успешната пријава, картата за влез на лет треба да биде зачувана во дигитална форма на паметниот телефон.Печатените карти повеќе нема да важат и нема да бидат прифатени при влез во авионот – со исклучок на летовите кон Мароко, каде што локалните регулативи сè уште бараат физичка, печатена карта.Патниците кои патуваат кон Мароко и натаму ќе можат да ја подигнат својата печатена карта директно на аеродромот.

Свет | пред 3 седмици

avion-krilo

Рајанер и Изиџет се повлекуваат од Германија – помалку летови и повисоки цени за патниците

Ерата на евтините авионски билети во Германија се приближува кон крајот. Двете најголеми европски нискобуџетни авиокомпании, Ryanair и Easyjet, значително го намалуваат своето присуство на германскиот пазар, повлекувајќи дел од флотата и укинувајќи повеќе линии.Како главна причина ја наведуваат високата цена на аеродромските и државните такси, поради кои Германија станала непрофитабилна дестинација за нив. Според нив, овој чекор ќе ја намали конкуренцијата, ќе ги зголеми трошоците за патниците и ќе има негативно влијание врз туризмот.1,8 милиони помалку седишта – најголем удар од RyanairRyanair најрадикално реагира на ситуацијата, исфрлајќи 16 германски аеродроми од својата мрежа и намалувајќи го капацитетот за 1,8 милиони седишта. Градови како Дортмунд, Дрезден и Лајпциг остануваат без летови на оваа компанија, додека Easyjet ја укина домашната рута Франкфурт–Берлин. Извршниот директор на Ryanair, Мајкл О’Лири, со години ја обвинува германската влада за антиконкурентски политики.Обвинувања за заштита на ЛуфтханзаВо фокусот на критиките е германскиот данок на воздушен сообраќај (Luftverkehrsteuer), кој неодамна беше зголемен. Според нискобуџетните превозници, овој данок во комбинација со високите аеродромски такси е наменет за да ја заштити националната авиокомпанија Луфтханза и нејзината нискобуџетна филијала Eurowings. Како што Ryanair и Easyjet се повлекуваат, Eurowings го шири својот пазарен удел на аеродроми како Штутгарт, што критичарите го гледаат како доказ за протекционизам.Прераспределба на флотата и нови пазариЗа Ryanair, авиони се средства што лесно се пренасочуваат кон пазари со подобри услови и пониски давачки. Додека ја намалува својата активност во Германија, компанијата го зголемува присуството во Италија и Шпанија, каде таксите се пониски.Дилема за германската владаБерлин е соочен со тешка одлука – таксите носат значителен приход во буџетот и служат како „зелена такса“ за намалување на авионските патувања, но истовремено ја поткопуваат конкуренцијата. Најмногу ќе загубат патниците и туристичкиот сектор, кои ќе се соочат со помал избор и повисоки цени.

Свет | пред 3 месеци

Согласност за колачиња (cookies)

Нашата веб-страница користи колачиња за подобрување на корисничкото искуство и анализа на сообраќајот.

Дознај ексклузивно и прв

Прв ќе ги дознаваш ударните и вонредните случувања